دیجی موویز روی تلویزیون

کدامیک از سایت‌های ارائه‌دهنده فیلم و سریال را برای تماشای محتواهای دلخواهتان دنبال می‌کنید؟ تا به حال از سایت‌های ناین مووی، زرفیلم، مونت مووی و موبو مووی برای تماشای فیلم و سریال روی تلویزیون استفاده کرده‌اید؟ سایت دیجی موویز چطور؟

اگر شما هم به دنبال استفاده از سایت دیجی موویز روی تلویزیون خود هستید، با ما تا پایان این نوشتار همراه بمانید تا بیشتر با ویژگی‌های این سایت آشنا شوید.

دیجی موویز چیست؟

یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده فیلم و سریال‌های خارجی با دوبله فارسی و زیرنویس، دیجی موویز است. دوستداران انیمیشن و انیمه‌های روز دنیا می‌توانند عنوان دلخواه خود را در این سایت پیدا کنند و از تماشای آن لذت ببرند.

اگر به اخبار فیلم و سریال‌ها و همچنین هنرمندان علاقه‌مند هستید، DigiMoviez می‌تواند انتخاب مناسبی برای دنبال کردن این اخبار باشد. همچنین شما می‌توانید از تریلر فیلم‌ها و سریال‌هایی که به زودی پخش می‌شوند، دیدن کنید. برای هر تریلر خلاصه‌ای از داستان، هنرمندان نقش‌آفرین، شرکت تولیدکننده و همچنین سایر عوامل ساخت به همراه زمان انتشار فیلم یا سریال به زبان فارسی برای شما نمایش داده می‌شود.

امکان جستجوی پیشرفته و انتخاب راحت‌تر عنوان دلخواه با نمایش مشخصات فیلم و سریال‌ها از نقاط قوت این سایت به‌شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به آدرس سایت‌های ارائه شده برای دیجی موویز می‌توانید کانال تلگرامی DigiMoviez و یا اینستاگرام دیجی موویز را دنبال کنید.

ویژگی‌های سایت دیجی موویز

ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف سایت دیجی موویز سبب شده تا کاربران بسیاری این سایت را به عنوان یکی از بهترین سایت‌های مرجع فیلم و سریال انتخاب کنند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های دیجی موویز اشاره می‌کنیم.

رابط کاربری مناسب

صفحه اصلی این سایت لیستی از محتواهای مختلف اعم از فیلم، انیمیشن، سریال و تریلر را به شما ارائه می‌کند که در ادامه هر عنوان مشخصات آن به همراه خلاصه‌ای از داستانش نشان داده می‌شود. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با موضوع فیلم و سریال علاوه بر مشخصات و خلاصه داستان ارائه شده، تریلر آن را نیز مشاهده کنید.

در واقع صفحه اصلی این سایت پر از محتوا است و شما می‌توانید از بین آنها به دلخواه خود عنوانی را برای تماشا انتخاب کنید. سایر گزینه‌های این سایت در پایین صفحه آن قرار دارند که شما می‌توانید به راحتی با آنها ارتباط بگیرید.

بیوگرافی‌

اگر به بیوگرافی هنرمندان و آثار آنها علاقه‌مند هستید، سایت دیجی موویز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با انتخاب گزینه هنرمندان از منوی دیجی موویز می‌توانید به بیوگرافی و آثار هنرمند منتخبتان دسترسی داشته باشید.

دسترسی و انتخاب گسترده

با DigiMoviez شما می‌توانید به کامل‌ترین آرشیو فیلم و سریال بدون حذفیات دسترسی داشته باشید. همچنین محتواها برای دسترسی سریع‌ و آسان کاربران به‌طور منظم در ژانرها و دسته‌بندی‌های مختلف تفکیک شده‌اند.

محتوا با دوبله فارسی و زیرنویس

سایت دیجی موویز برای شما امکان انتخاب فیلم و سریال‌های خارجی و همچنین انیمه‌های مختلف با دوبله فارسی و زیرنویس را فراهم کرده است. همچنین تمامی توضیحات و جزئیات محتواها به زبان فارسی در این سایت ارائه شده است.

امکان ارتباط همه‌جانبه

کاربران سایت دیجی موویز می‌توانند نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. همچنین امکان ارسال درخواست برای افزودن محتوای خاص به سایت برای کاربران در DigiMoviez فراهم است.

تمامی کیفیت‌ها و ترافیک تمام بها

یکی از ویژگی‌های جالب DigiMoviez که از نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود امکان تماشای فیلم و سریال‌ها با کیفیت‌های متفاوت است که کاربران بسته به کیفیت اینترنت خود می‌توانند محتوای دلخواه را با انتخاب کیفیت مناسب به تماشا بنشینند. لازم به ذکر است که تماشای محتواها با این سایت به‌صورت تمام بها محاسبه می‌شود.

بروزرسانی محتواهای ارائه شده

بروزرسانی سریع محتواهای ارائه شده در دیجی موویز یکی از موضوعات مهمی است که سبب شده تا کاربران بسیاری این سایت را برای تماشای فیلم و سریال دلخواهشان انتخاب کنند.

اشتراک در دیجی موویز

اگر به دنبال تماشای محتوای دلخواهتان با سایت دیجی موویز هستید، باید علاوه بر عضویت در سایت، حق اشتراک آن را نیز خریداری نمایید.

دیجی موویز روی تلویزیون

اگرچه کاربران بسیاری امروزه از گوشی و تبلت یا لپ‌تاپ و کامپیوتر برای تماشای فیلم و سریال استفاده می‌کنند اما، تماشای محتواهای مختلف روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون بسیار لذت‌بخش است. این امر سبب شده تا کاربران بسیاری تلویزیون را گزینه بهتری برای تماشای عنوان دلخواه خود در نظر بگیرند. بنابراین، کاربران تلویزیون برای تماشای فیلم و سریال دلخواه روی تلویزیون همواره به دنبال استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف هستند. برخی از اپ‌های ارائه‌دهنده محتواها به صورت پیش‌فرض روی تلویزیون‌های هوشمند نصب هستند و کاربران می‌توانند به راحتی به محتواهای مختلف دسترسی داشته باشند.

علاوه‌براین، امکان دسترسی به اینترنت در این نوع تلویزیون‌ها سبب شده تا کاربران به راحتی با مرورگرهای مختلف وبگردی کنند و فیلم و سریال‌های دلخواهشان را از سایت‌های مختلف به تماشا بنشینند. آیا این امکان برای کاربران تلویزیون‌های معمولی نیز فراهم است؟

اگر تلویزیون معمولی دارید و می‌خواهید از سایت‌های مختلف همچون دیجی موویز روی تلویزیون به تماشای فیلم و سریال دلخواهتان بپردازید، اندروید باکس‌ها بهترین گزینه هستند.

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

بررسی محصول

دیجی موویز روی اندروید باکس

اندروید باکس‌ها با داشتن سیستم عامل اندرویدی امکان استفاده از تلویزیون همانند یک گوشی یا تبلت اندرویدی را برای کاربران فراهم کرده است. شما می‌توانید با داشتن اندروید باکس وبگردی کنید و بازی‌های اندرویدی مختلفی روی تلویزیون نصب و اجرا کنید.

همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلفی برای تماشای فیلم و سریال دلخواهتان همچون روبی باکس، زرفیلم و مووی جوان نصب و اجرا کنید. اگر قصد دارید از دیجی موویز روی تلویزیون به تماشای محتوای دلخواهتان بپردازید، می‌توانید آدرس سایت را با یکی از بهترین مرورگرهای اندروید باکس سرچ کنید و با خرید حق اشتراک آن، به تماشا و دانلود عنوان مورد نظرتان بپردازید.

دیجی موویز روی نت باکس

نت باکس با ارائه بهترین اندروید باکس‌های بازار امکان تماشای فیلم و سریال‌های دلخواهتان از دیجی موویز روی تلویزیون را برای شما فراهم کرده است. برای این کار کافی است آدرس DigiMoviez.com را در مرورگری مثل کروم وارد کنید و پس از ورود به سایت دیجی موویز از امکانات آن بهره‌مند شوید.

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

بررسی محصول

افزون بر تماشای فیلم و سریال به دنبال یادگیری هم هستید؟ با اندروید باکس های نت باکس می‌توانید به محتواهای ویدیویی غیرسینمایی اعم از آشپزی، ورزشی، نشنال جئوگرافی، تکنولوژی، تاریخی و … دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید با داشتن یکی از اندروید باکس های نت باکس و راه‌اندازی آن به اپلیکیشن کانال که به صورت پیش‌فرض در دستگاه شما نصب خواهد شد به انواع کانال‌ها دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

آیا محتواهای دیجی موویز تنها به صورت آنلاین قابل مشاهده هستند؟

علاوه‌بر پخش آنلاین فیلم و سریال‌های ارائه شده در این سایت، قابلیت دانلود و تماشا به صورت آفلاین محتواها برای کاربران فراهم شده است.

آیا می‌توان سایت DigiMoviez روی تلویزیون را برای تماشای محتواهای مختلف داشت؟

بله، این امکان برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند میسر است و کاربران تلویزیون‌های معمولی می‌توانند از اندروید باکس‌ها برای دیجی موویز روی تلویزیون استفاده کنند.

آیا با اندروید باکس های نت باکس امکان تماشای محتواها با دیجی موویز روی تلویزیون میسر است؟

بله، می‌توانید از مرورگرهای مختلف روی اندروید باکس نت باکس برای رفتن به سایت دیجی موویز و بهره‌مندی از امکانات آن استفاده نمایید.

ثبت دیدگاه