آنتن روی تلویزیون

به تماشای مسابقات ورزشی روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون علاقه دارید؟ برای تماشای مسابقات ورزشی از چه اپلیکیشنی روی تلویزیون‌تان استفاده می‌کنید؟ تا به حال از اپ اندروید تی وی آنتن روی تلویزیون‌تان استفاده کرده‌اید؟

تماشای زنده مسابقات ورزشی روی صفحه نمایشگر تلویزیون هیجانی خاص و متفاوت دارد. امروزه اپلیکیشن‌های ورزشی مختلفی برای تماشای مسابقات روی تلویزیون‌های هوشمند وجود دارد که دوستداران دنیای ورزش می‌توانند یکی از آنها را روی تلویزیون خود داشته باشند. در میان اپ‌های ورزشی، آنتن با پوشش تمام برنامه‌های ورزشی خیال دوستداران ورزش را راحت کرده و توانسته کاربران بسیاری را به سوی خوب جذب کند. اما برای داشتن آنتن روی تلویزیون‌های هوشمند و غیرهوشمند چه باید کرد؟

آنتن چیست؟

آنتن یکی از بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده مسابقات ورزشی مختلف است و شما می‌توانید تمام برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را به صورت پخش زنده در هر زمان و مکانی که هستید به تماشا بنشینید.

با آنتن می‌توانید تمام مسابقات لیگ‌های اروپایی، لیگ برتر ایران و همچنین سایر مسابقات در زمینه فوتبال را دنبال کنید. آنتن تنها مختص پخش مسابقات فوتبال نیست و علاقه‌مندان به سایر رشته‌های ورزشی از جمله بسکتبال NBA، اسنوکر، موتورسواری، شنا، والیبال، تنیس و … نیز می‌توانند مسابقات رشته دلخواه خود را با آنتن تماشا کنند. همچنین در Anten مسابقات ورزشی بانوان چون هندبال، فوتسال، والیبال و … برای دوستداران دنیای ورزش پوشش داده می‌شود.

در صفحه اصلی آنتن دو بخش برنامه‌ها و آرشیو قرار دارد که در بخش برنامه‌ها مسابقات ورزشی مختلف با روز و ساعت انجام آنها نمایش داده می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از زمان پخش دقیق مسابقه دلخواهشان به صورت پخش زنده اطلاع یابند.

در بخش آرشیو‌ها مسابقات مختلف ورزشی قرار دارد که با انتخاب هر مسابقه اطلاعات آن بازی نمایش داده می‌شود. همچنین امکان جستجوی پیشرفته در آنتن برای کاربران فراهم است و شما می‌توانید مسابقه دلخواهتان در آرشیو آنتن جستجو کنید. با اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌توانید بدون خرید اشتراک در آنتن مسابقات مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت انتخاب و تماشا کنید.

ویژگی‌های آنتن

آنتن با ارائه قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف سبب شده تا مخاطبان بسیاری برای تماشای محتوای ورزشی دلخواهشان این سایت یا یکی از نسخه‌های ارائه شده آن را انتخاب کنند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

امکان انتخاب کیفیت دلخواه

اگر از علاقه‌مندان به تماشای زنده مسابقات ورزشی هستید و آنتن انتخاب شماست، می‌توانید مسابقه مورد علاقه‌تان را با کیفیت دلخواهتان و متناسب با اینترنت‌تان به تماشا بنشینید.

امکان تماشای چندین مسابقه به صورت همزمان

یکی از ویژگی‌های خوب آنتن امکان تماشای چندین مسابقه به صورت همزمان است که کاربران می‌توانند مسابقات دلخواهشان را در یک زمان تماشا کنند و از آنها لذت ببرند.

اینترنت نیم بها

با خرید اشتراک در آنتن می‌توانید مسابقات ورزشی را با اینترنت نیم بها به تماشا بنشینید.

انتخاب زبان گزارشگر

یکی از ویژگی‌های عالی آنتن که سبب شده کاربران بسیاری آن را برای تماشای مسابقه دلخواهشان انتخاب کنند، امکان انتخاب زبان گزارشگر است. با آنتن می‌توانید مسابقه دلخواهتان را با زبان فارسی، انگلیسی یا عربی به تماشا بنشینید و از آن لذت ببرید.

آنتن برای گوشی همراه

آنتن برای دستگاه‌های مختلف و استفاده سریع و راحت کاربران در نسخه‌های مختلفی ارائه شده است. آنتن دارای نسخه اندرویدی مخصوص گوشی‌های اندرویدی است که علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند برای دانلود و نصب این اپ از طریق سایت آنتن به آدرس https://www.anten.ir/download اقدام کنند یا از استورهایی چون مایکت و بازار اپ اندرویدی آنتن را دانلود نمایند.

همچنین کاربران گوشی‌های آیفون نیز می‌توانند نسخه مخصوص iOS را از سیب اپ، سیبچه، اناردونی و همچنین سیب ایرانی دانلود و روی گوشی‌های خود نصب کنند و از تماشای زنده مسابقات ورزشی لذت ببرند.

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

بررسی محصول

آنتن روی تلویزیون

یکی از نسخه‌های ارائه شده توسط آنتن، اندروید تی وی است که برای نصب روی تلویزیون‌های هوشمند با سیستم عامل اندرویدی مناسب است. راه‌های مختلفی برای دانلود اپ اندروید تی وی آنتن وجود دارد اما، بهترین روش کدام است؟ دانلود و نصب اپ اندروی تی وی Anten از طریق فروشگاه نرم‌افزاری نت استور.

این مارکت اندروید تی وی که از ابتدا برای کار روی تلویزیون طراحی و ساخته شده و استفاده از آن با ریموت کنترل بسیار راحت و لذت‌بخش است برای استفاده در تمام تلویزیون‌های اندرویدی و اندروید باکس‌ها عرضه شده است.

در صورتی که تلویزیون‌تان هوشمند و با سیستم عامل اندرویدی است می‌توانید برنامه نت استور را برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌های مختلف اندرویدی روی تلویزیون‌تان همچون آنتن داشته باشید. اگر تلویزیون شما هوشمند و بدون سیستم عامل اندرویدی است یا از تلویزیون‌های قدیمی و غیرهوشمند استفاده می‌کنید برای داشتن نت استور و اپ اندروید تی وی آنتن روی تلویزیون می‌توانید از اندروید باکس استفاده کنید.

آنتن برای اندروید باکس

اندروید باکس اختراعی کم‌هزینه است که از سیستم عامل اندرویدی پشتیبانی می‌کند که به تلویزیون‌های معمولی و غیرهوشمند قابلیت هوشمندسازی می‌دهد. با اندروید باکس بازی‌های دلخواهتان را دانلود و نصب کنید، وب‌گردی کنید، از تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌تان با اپلیکیشن‌های محتواهای ویدئویی لذت ببرید و برای دیدن مسابقات ورزشی اپ‌های ورزشی را دانلود کنید. اما گزینه مناسب برای دانلود و نصب برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف اندرویدی برای تلویزیون چیست؟

اگرچه استورهای مختلفی چون گوگل پلی، بازار، مایکت و … برای دانلود برنامه وجود دارند اما، پیشنهاد من نت استور است. اگر نت استور را روی اندروید باکس خود دارید تنها کافیست وارد نت استور شوید و نسخه مخصوص تلویزیون آنتن را جستجو و نصب کنید. اما اگر روی اندروید باکس نت استور را ندارید، می‌توانید نت استور را دانلود و روی اندروید باکس نصب کنید که بهترین راه برای نصب هر برنامه اندرویدی روی اندروید باکس است.

آنتن برای نت باکس

اگر از علاقه‌مندان به دنیای ورزش هستید و قصد خرید اندروید باکس دارید، نت باکس را امتحان کنید. با اندروید باکس های نت باکس شما به شبکه ورزش دسترسی دارید که در تب کاانال‌ها قرار دارد. اپ کانال که به صورت پیش‌فرض روی اندروید باکس های نت باکس نصب است امکان تماشای مسابقات ورزشی فوتبال، بسکتبال، والیبال، کشتی و سایر رشته‌های ورزشی را به همراه خلاصه بازی‌ها و رویدادهای ورزشی برای شما فراهم کرده است.

همچنین با نت استور که به صورت پیش‌فرض روی اندروید باکس های نت باکس قرار دارد، می‌توانید برنامه‌های اندرویدی دلخواهتان را نصب کنید. با این اپ می‌توانید برنامه اندروید تی وی آنتن روی تلویزیون‌تان را به راحتی نصب کنید و از تماشای مسابقات ورزشی لذت ببرید.

سوالات متداول

آیا آنتن روی تلویزیون‌های معمولی قابل استفاده است؟

بله، کاربران تلویزیون‌های معمولی و غیرهوشمند می‌توانند برای داشتن آنتن روی تلویزیون‌شان یکی از بهترین اندروید باکس‌های بازار مثل نت باکس را تهیه کنند.

آیا آنتن تنها برای پخش زنده مسابقات فوتبال است؟

خیر، آنتن علاوه بر مسابقات فوتبال تمامی برنامه‌های ورزشی از جمله بسکتبال، والیبال، شنا و … را پوشش می‌دهد.

آیا آنتن فقط ورزش مردان را پخش می‌کند؟

خیر، ورزش‌های مختلف زنان اعم از فوتسال، والیبال، موتوکراس، هندبال، بسکتبال و … را برای مخاطبان پوشش می‌دهد.

آنتن فقط مسابقات خارجی را پخش می‌کند؟

خیر، با آنتن می‌توانید بازی‌های داخلی لیگ برتر ایران، لیگ برتر والیبال، لیگ برتر فوتسال و … را به صورت زنده و با بهترین کیفیت تماشا کنید.

ثبت دیدگاه