آپارات روی تلویزیون

آپارات یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری و تماشای ویدئو به‌شمار می‌رود که کاربران آن می‌توانند به راحتی به تماشای آنلاین ویدئو دلخواه خود بپردازند. آپارات بزرگترین وب‌سایت ایرانی است و با ارائه ویژگی‌های مختلف و کاربرپسند، جزو صد وب‌سایت پربازدید جهان قرار گرفته است.

آپارات دارای بخش‌های مختلفی از جمله آپارات اسپرت، آپارات کودک، آپارات گیم و … است که می‌توانید با این وب‌سایت به دنبال عنوان دلخواهتان برای تماشا باشید. تا به حال با تلویزیون‌تان به تماشای عنوان دلخواهتان در Aparat نشسته‌اید؟

تماشای محتوای ویدئویی دلخواه روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون هیجان خاصی دارد و کاربران بسیاری به دنبال داشتن اپلیکیشن‌های مختلف روی تلویزیون خود هستند که در میان آنها آپارات هم جایگاه خاصی دارد. آپارات با ارائه نسخه‌های متفاوت برای دستگاه‌های مختلف به خصوص تلویزیون استفاده از آن را برای کاربران بسیار راحت و بی‌دردسر کرده است.

آپارات چیست؟

آپارات یک سرویس اشتراک ویدئویی است که کار خود را از سال ۱۳۸۹ در زمانی که تمامی سرویس‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی مسدود بودند، آغاز کرد. با آپارات امکان دسترسی به ویدئوها در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله ورزشی، آموزشی، فیلم و سریال و … برای کاربران فراهم است.

با آپارات می‌توانید به راحتی به تماشای آنلاین ویدئو دلخواهتان بپردازید و یا نسبت به دانلود ویدئو مورد نظرتان با کیفیت دلخواه اقدام نمایید. از طرفی امکان ایجاد کانال و بارگذاری ویدئو هم برای شما در Aparat فراهم است.

ویژگی‌های آپارات

قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف ارائه شده در آپارات سبب شده تا مخاطبان بسیاری برای تماشای محتوای ویدئویی دلخواهشان این سایت یا یکی از نسخه‌های ارائه شده آن را انتخاب کنند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

امکان تماشای شبکه‌های تلویزیونی

یکی از ویژگی‌های خوب Aparat قابلیت پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی است. در همین راستا علاقه‌مندان به تماشای شبکه‌های تلویزیونی می‌توانند در هر زمان و مکانی به راحتی به تماشای آنلاین محتوای دلخواه خود از شبکه‌های تلویزیونی مورد نظرشان با آپارات بپردازند.

تنطیم کیفیت پخش ویدئو

یکی دیگر از قابلیت‌های آپارات که بسیار مورد توجه مخاطبان آن قرار گرفته است امکان تنظیم خودکار کیفیت پخش ویدئو متناسب با سرعت اینترنت است. شما می‌توانید با توجه به سرعت اینترنت‌تان محتوای ویدئویی دلخواهتان را با کیفیت مناسب از آپارات به تماشا بنشینید و از تماشای آن لذت ببرید.

دسته‌بندی محتواها

محتواهای ویدئویی آپارات در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار گرفته‌اند که امکان انتخاب راحت‌تر و سریع عنوان دلخواه را برای کاربران فراهم کرده است.

جستجوی آسان

با آپارات عنوان دلخواهتان را در کمترین زمان ممکن جستجو کنید و پای تماشای آن بنشینید.

آپارات برای گوشی همراه

آپارات برای استفاده راحت‌تر و بهتر کاربران خود نسخه‌های مختلفی برای استفاده در انواع دستگاه‌ها ارائه کرده است. برای کاربران گوشی‌های اندرویدی نسخه اندروید و برای کاربران گوشی‌های آیفون نسخه آی‌اواس آن در دسترس است. برای دانلود نسخه متناسب با تلفن همراهتان می‌توانید به کافه بازار، مایکت، آی اپس و سیب اپ مراجعه کنید یا از طریق سایت آپارات به آدرس https://www.aparat.com/app برای دانلود نسخه دلخواهتان اقدام کنید.

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

بررسی محصول

آپارات روی تلویزیون

اگر تلویزیون هوشمند دارید و قصد دارید آپارات را روی تلویزیون خود داشته باشید، کافیست از مرورگر نصب شده روی تلویزیون هوشمندتان آدرس https://www.aparat.com را جستجو کنید و با ورود به آپارات به دنبال عنوان دلخواهتان برای تماشا باشید. اما لذت تماشای میلیون‌ها ویدئو بسیار راحت و سریع را می‌توانید با نصب اپلیکیشن اندروید تی وی آپارات روی تلویزیون هوشمندتان تجربه کنید.

برای دانلود و نصب برنامه اندروید تی وی Aparat روی تلویزیون‌ هوشمندتان با سیستم عامل اندرویدی می‌توانید از طریق استورهای مختلفی چون کافه بازار و مایکت اقدام کنید. بهترین راه برای دانلود و نصب این برنامه با استور اندروید تی وی نت استور است. اما برای داشتن نت استور روی تلویزیون چه باید کرد؟

کاربران تلویزیون‌های معمولی و همچنین تلویزیون‌های هوشمند بدون سیستم عامل اندرویدی برای داشتن آپارات روی تلویزیون چه باید کنند؟ بهترین راه برای داشتن آپارات روی این نوع تلویزیون‌ها استفاده از اندروید باکس است. با خرید این دستگاه‌های کوچک که می‌تواند به همان دلیلی باشد که کاربران را به استفاده از گوشی‌های اندرویدی ترغیب می‌کند یعنی انعطاف‌پذیری و قابلیت شخصی‌سازی بالا، می‌توانید Aparat روی تلویزیون‌تان داشته باشید.

با داشتن اندروید باکس می‌توانید اپ نت استور که در حال حاضر بزرگ‌ترین آرشیو اپلیکیشن‌های اندروید تی وی را در ایران دارد، روی اندروید باکس خود برای دانلود و نصب برنامه‌های مختلف داشته باشید که برای داشتن نت استور می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. نت استور را روی اندروید باکس خود نصب کنید و با این اپ، آپارات روی تلویزیون را دانلود کنید و پای تماشای محتوای دلخواه خود بنشینید.

آپارات برای اندروید باکس

طراحی و ساخت اندروید باکس‌ها دنیای تلویزیون‌های قدیمی را دگرگون کرده است به نحوی که با داشتن یک دستگاه کوچک که از سیستم عامل اندرویدی پشتیبانی می‌کند با کمترین هزینه می‌توانید تلویزیونی هوشمند در خانه داشته باشید.

با اندروید باکس می‌توانید برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی را روی تلویزیون خود داشته باشید. برای دانلود و نصب برنامه‌های اندرویدی با اندروید باکس می‌توانید از اپ نت استور که برای استفاده از آن به ابزارهای دور زدن محدودیت‌های اینترنت نیازی نخواهید داشت، استفاده کنید. برای دانلود برنامه اندروید تی وی آپارات هم تنها کافی است نت استور روی اندروید باکس‌تان نصب باشد و پس از ورود به این مارکت اندرویدی در جستجوی نسخه مورد نظرتان برای دانلود و نصب باشید.

آپارات برای نت باکس

با نت باکس می‌توانید یکی از بهترین اندروید باکس‌های بازار را داشته باشید و از سرویس‌های اختصاصی آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید از نت استور که به صورت پیش‌‌فرض روی اندروید باکس های نت باکس نصب است برنامه آپارات روی تلویزیون را دانلود و نصب کنید و به تماشای محتوای دلخواهتان بپردازید.

سوالات متداول

آپارات در چه نسخه‌هایی ارائه شده است؟

آپارات در نسخه‌های وب، اپ اندرویدی، اپلیکیشن اندروید TV و همچنین نسخه آی‌اواس برای کاربران در دسترس است.

بهترین اپلیکیشن برای دانلود برنامه‌ اندروید تی وی آپارات کدام است؟

نت استور

آپارات دارای چه ویژگی‌هایی است؟

امکان ایجاد کانال و بارگذاری ویدئو، امکان تماشای شبکه‌های تلویزیونی، دسته‌بندی محتواها در بخش‌های مختلف، جستجوی سریع و آسان، تنظیم کیفیت پخش ویدئو و … از جمله قابلیت‌ها و ویژگی‌های خوب آپارات هستند.

ثبت دیدگاه