ببین روی تلویزیون

تا به حال از تماشای فیلم و سریال‌های دلخواهتان به صورت آنلاین با سایت ببین روی تلویزیون لذت برده‌اید؟ یا هنوز موفق به استفاده از ببین روی تلویزیون خود نشده‌اید؟ سایت‌های دیگر چطور؟

اگر قصد دارید یکی از بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده محتواهای ویدئویی همچون زرفیلم، موبو مووی، دیجی مویز، مونت مووی و ببین را روی تلویزیون خود داشته باشید و پای تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌تان با صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون بنشینید، این مطلب برای شماست پس با ما همراه بمانید.

ببین چیست؟

از بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده فیلم و سریال‌های خارجی و ایرانی که توانسته مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند، سایت ببین است. این سایت با ارائه ویژگی‌های متنوع محتواهای خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با ببین می‌توانید به صورت آنلاین محتواهای دلخواهتان را تماشا کنید و عنوان مورد نظرتان را برای تماشا در زمان دیگری دانلود نمایید.

فیلم و سریال‌های خارجی ارائه شده در ببین دارای دوبله و زیرنویس فارسی هستند. در صفحه اصلی ببین کاربران به بخش‌های مختلفی از جمله جدیدترین‌ها، فیلم‌ و سریال‌هایی برای تمام عمر، مستندها، کودک و نوجوان و … دسترسی دارند که می‌توانند عنوان دلخواه خود را در بخش‌های مختلف جستجو و تماشا کنند.

همچنین محتواهای ببین خیلی سریع بروزرسانی می‌شوند و در دسترس کاربران قرار داده می‌شوند. ببین اپلیکیشن اندرویدی خود را برای استفاده راحت‌تر و دسترسی بهتر و سریع‌تر کاربران به محتواهای ویدئویی خود ارائه کرده است که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های اندرویدی را دارد.

ویژگی‌های ببین

آنچه سبب شده تا مخاطبان بسیاری سایت ببین را برای تماشای محتوای ویدئویی دلخواهشان انتخاب کنند، ویژگی‌های مختلف گنجانده شده در آن است. در ادامه به برخی از ویژگی‌های ببین اشاره می‌کنیم.

خلاصه‌ فیلم و سریال

برای هر محتوای ارائه شده در سایت ببین، خلاصه‌ای از داستان آن به همراه مشخصاتی چون سال ساخت، ژانر، عوامل و هنرمندان، امتیاز IMDB، گالری تصاویر و … برای کاربران ارائه شده است تا بتوانند سریع و راحت محتوای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

امکان جستجوی پیشرفته

یکی از ویژگی‌های خوب ببین قابلیت جستجوی پیشرفته محتواها است که کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه خود و ژانر‌ها و دسته‌بندی‌های متفاوت عنوان دلخواهشان را جستجو کنند و از تماشای آن لذت ببرند.

امکان انتخاب کیفیت دلخواه

یکی از ویژگی‌های عالی ببین امکان دانلود محتواهای ویدئویی ارائه شده در آن در کیفیت‌های مختلف به صورت رایگان است که کاربران بسته به کیفیت اینترنت خود می‌توانند گزینه مناسب را برای دانلود انتخاب نمایند.

ببین روی تلویزیون

شما هم به دنبال داشتن ببین روی تلویزیون خود هستید؟ تلویزیون‌تان هوشمند است؟ اگر تلویزیون‌ هوشمند دارید می‌توانید آدرس سایت ببین https://bebin.com را در مرورگر نصب شده روی تلویزیون سرچ کنید و پس از ورود به سایت به دنبال عنوان دلخواه خود برای تماشا باشید. اما آیا این امکان برای کاربران تلویزیون‌های معمولی فراهم است؟

عدم اتصال تلویزیون‌های قدیمی به اینترنت و نداشتن سیستم عامل سبب شده تا کاربران این نوع تلویزیون‌ها نتوانند برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را روی تلویزیون خود داشته باشند و وب‌گردی کنند. همچنین تجربه منحصربه‌فرد تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین در این تلویزیون‌ها برای کاربران وجود ندارد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کاربران تلویزیون‌های معمولی هم می‌توانند تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنند و از امکانات یک تلویزیون هوشمند بهره‌مند شوند و این با اتصال اندروید باکس‌ به تلویزیون میسر شده است.

ببین برای اندروید باکس

اندروید باکس دستگاه پیشرفته‌ای مجهز به سیستم عامل اندروید است که می‌تواند یک تلویزیون معمولی و غیرهوشمند را به تلویزیون هوشمندی که امکان اتصال به اینترنت و بهره‌مندی از سیستم عامل اندرویدی را دارد، تبدیل کند.

با اندروید باکس می‌توان از تلویزیون مانند یک گوشی یا تبلت اندرویدی استفاده کرد و نرم‌‌افزارهای پخش فیلم و سریال، انواع شبکه‌های اجتماعی، انواع بازی‌های اندرویدی و … را روی تلویزیون اجرا کرد. در واقع می‌توان اندروید باکس را یک گوشی موبایل در نظر گرفت که صفحه نمایش آن تلویزیون است.

برای دانلود و نصب برنامه‌های مختلف برای تلویزیون همانطو که گوشی‌های همراه از استورهای مختلف چون بازار، گوگل پلی و … استفاده می‌کنند، بهتر است از یک استور با نسخه مخصوص تلویزیون بهره برد. پیشنهاد ما استور اندروید تی وی نت استور است که توسط شرکت نت باکس ارائه شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دانلود و نصب این اپ پیشنهاد می‌کنم مقاله نحوه نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس را مطالعه بفرمایید.

اگر اندروید باکس دارید و می‌خواهید یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده محتواهای ویدئویی مثل سایت ببین را روی تلویزیون‌تان داشته باشید و پای تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌تان با صفحه نمایشگر بزرگ بنشینید، تنها کافی است از مرورگر نصب شده روی اندروید باکس‌تان آدرس سایت ببین را سرچ کنید.

ببین برای نت باکس

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین اندروید باکس‌های بازار هستید و هنوز نمی‌دانید کدام اندروید باکس مناسب است، از نت باکس خرید کنید. اندروید باکس ‌های نت باکس در مدل‌های مختلف با قابلیت‌ها و امکانات متنوع از جمله بهترین اندروید باکس‌های بازار هستند که سرویس‌های اختصاصی و رایگانی چون فیلم لند برای تماشای فیلم و سریال‌های خارجی، موزیک لند با قابلیت‌های متنوعی چون ساختن پلی‌لیست، پخش آفلاین و دانلود موسیقی دلخواه و … و همچنین اپ کانال را برای راحتی کاربران ارائه کرده است.

با اندروید باکس های نت باکس می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلفی را دانلود و روی تلویزیون‌تان داشته باشید. همچنین می‌توانید سایت ببین روی تلویزیون را داشته باشید و از امکانات این سایت روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون‌تان نهایت استفاده را ببرید.

سوالات متداول

آیا ببین روی تلویزیون‌های معمولی قابل استفاده است؟

بله، کاربران تلویزیون‌های معمولی و غیرهوشمند با استفاده از اندروید باکس‌ها می‌توانند به سایت ببین و امکانات آن دسترسی داشته باشند.

آیا امکان دانلود محتواها در ببین وجود دارد؟

بله، کاربران ببین علاوه ‌بر تماشای آنلاین محتواها می‌توانند محتوای مورد نظر خود را در کیفیت دلخواه دانلود کنند.

آیا سایت ببین پولی است؟

خیر، استفاده از امکانات ببین برای کاربران رایگان است.

ثبت دیدگاه