مووی باکس برای تلویزیون

شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تماشای فیلم و سریال روی صفحه نمایشگر بزرگ علاقه دارید؟ تا به حال از چه برنامه‌های استریمی برای تماشای فیلم و سریال روی تلویزیون استفاده کرده‌اید؟

اپلیکیشن‌های استریم مختلفی وجود دارند که دارای نسخه مخصوص تلویزیون هستند و شما می‌توانید با نصب آنها روی تلویزیون خود به راحتی از امکانات مختلف آنها استفاده کنید و به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌تان بپردازید مثل مووی جوان، مای موویز، روبی باکس و مووی باکس.

مووی باکس چیست؟

تماشای فیلم و سریال همواره یک سرگرمی پرطرفدار و جذاب بوده است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای پیدا کردن فیلم مورد علاقه خود با کیفیت مطلوب ناگزیر باشید سایت‌های زیادی را بگردید و حتی اپلیکیشن‌های استریم مختلفی را نصب کنید. مووی باکس با ارائه بهترین فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی در تمام سبک‌ها در یک برنامه، کار را برای کاربران بسیار راحت کرده است. در این برنامه که در نسخه‌های مختلفی برای دستگاه‌های متفاوت ارائه شده است، جذاب‌ترین آثار سینمایی و سریال‌های روز دنیا به صورت دوبله شده و یا با زیرنویس وجود دارد.

محتواهای این برنامه کاربردی دائما بروزرسانی می‌شوند و کاربران می‌توانند به جدیدترین آثار دسترسی داشته باشند. کاربران می‌توانند با پلیر دلخواه پای تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود با این برنامه بنشینند و لذت ببرند. همچنین می‌توانند بدون فیلترشکن از برنامه Movie Box استفاده کنند و به امکانات مختلف آن دسترسی داشته باشندکه با نصب این برنامه جذاب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

بررسی محصول

قابلیت‌های برنامه مووی باکس

برنامه مووی باکس قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی دارد که سبب شده روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده شود. در ادامه به معرفی برخی از قابلیت‌های این برنامه جذاب می‌پردازیم.

خلاصه فیلم و سریال‌ها

برای هر کدام از فیلم و سریال‌های ارائه شده در این برنامه، خلاصه‌ای از داستان آن نوشته شده است تا کاربر با خواندن آنها بهتر بتواند تصمیم‌گیری کند و عنوان مناسب را برای تماشا برگزیند. علاوه‌‌براین، مشخصات فیلم و سریال‌ها در این برنامه نمایش داده می‌شود همچون نام کارگردان، هنرمندان نقش‌آفرین در آن، سال ساخت، ژانر و سایر موارد.

عدم تبلیغات

با دانلود و نصب مووی باکس برای تلویزیون یا هر سیستم دیگری، خیالتان از جهت تبلیغات آسوده باشد، چرا که هیچ‌گونه تبلیغی در حین تماشای فیلم و سریال با این برنامه وجود ندارد.

بیوگرافی‌ها

یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه که بر محبوبیت آن افزوده است، دارا بودن بیوگرافی خیلی از بازیگران است که برای آن دسته از کاربرانی که به این گونه مسائل علاقه دارند، می‌تواند گزینه بسیار جذابی باشد.

جستجوی آسان

وجود فیلم و سریال‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف و گزینه‌های قدرتمند جستجو و فیلتر این برنامه به کاربران کمک می‌کند تا انتخاب‌های خود را محدود کنند. بعنوان مثال می‌توان جستجو را بر‌اساس عنوان، ژانر، سال انتشار، یا حتی نام بازیگر انجام داد.

بروزرسانی سریع محتواها

برنامه Movie Box همیشه فیلم و سریال‌های خود را به‌روز می‌کند و این یکی از موضوعات مهم به جهت حفظ مخاطبان است. کاربران می‌توانند به جدیدترین فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی با دوبله فارسی یا زیرنویس با مووی باکس دسترسی داشته باشند.

گستره جغرافیایی

در برنامه Movie Box کاربران می‌توانند به فیلم و سریال‌های مختلف از بالیوود تا هالیوود یا کره و ژاپن و همچنین ترکیه دسترسی داشته باشند و عنوان دلخواه را برای تماشا برگزینند. همچنین در این مجموعه در هر زمینه‌ای محتواها ارائه شده‌اند از سیاسی و تاریخی گرفته تا درام و کمدی، اکشن و جنایی و غیره. در واقع همه ژانرها در این اپلیکشن موجود است.

خود سایت نیز پیشنهاداتی را براساس محبوبیت یا زمان انتشار در اختیار شما قرار می‌دهد که برای انتخاب عنوان مناسب می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. مووی باکس با این قابلیت توانسته است تمامی افراد را با سایقه‌های متفاوت راضی نگه دارد.

رابط کاربری آسان

رابط کاربری آسان یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه است که کار را برای کاربران بسیار راحت کرده و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

اشتراک در مووی باکس

برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال به‌صورت آنلاین با استفاده از مووی باکس نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست. در صورتی که کاربران قصد داشته باشند محتوای مورد نظر را دانلود کنند و یا به صورت آفلاین به تماشای آن بپردازند باید حق اشتراک برنامه را خریداری نمایند تا به این امکانات دسترسی داشته باشند.

مووی باکس برای اندروید موبایل

یکی از ویژگی‌های خوب برنامه مووی باکس قابلیت نصب روی سیستم‌های مختلف است. یکی از نسخه‌های این برنامه مخصوص نصب روی گوشی‌های اندرویدی است که کاربران این نوع گوشی‌ها برای تماشای فیلم و سریال دلخواه خود می‌توانند این برنامه را از فروشگاه گوگل پلی یا از هر سایت معتبری دانلود و آن را روی گوشی خود نصب کنند.

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

بررسی محصول

مووی باکس برای ویندوز

یکی از نسخه‌های برنامه مووی باکس برای نصب روی ویندوز مناسب است. کاربران کامپیوتر می‌توانند برای نصب این برنامه، نسخه مورد نظر مووی باکس را از سایت‌های معتبر دانلود و نصب کنند و به تماشای فیلم و سریال‌های دلخواه خود بپردازند. در صورتی که ویندوز شما سون است و پس از دانلود این برنامه نتوانستید آن را نصب و اجرا کنید، می‌توانید داتنت فریمورک ۴.۵ را نصب کنید تا برنامه مووی باکس برای شما اجرا شود.

مووی باکس برای تلویزیون

یکی از نسخه‌های ارائه شده، مووی باکس برای تلویزیون است. نسخه اندروید تی‌وی برنامه Movie Box تنها روی تلویزیون‌های هوشمند با سیستم عامل اندرویدی قابل نصب است. اگر تلویزیون اندرویدی دارید، بهتر است مووی باکس را از یک استور اندرویدی نصب کنید. اگر روی تلویزیون اندرویدی خود، نت استور را دارید پس کافیست وارد نت استور شوید و مووی باکس را پیدا و نصب کنید. نت استور چیست؟ 

اما اگر نت استور را روی تلویزیون اندرویدی خود ندارید، پیشنهاد میکنم یک بار برای همیشه مشکل نصب اپ و برنامه روی تلویزیون را حل کنید! نت استور را دانلود و نصب کنید. از این به بعد برای نصب هر برنامه ای روی تلویزیون کافیست چند کلیک انجام بدهید. 

راهنمای نصب برنامه روی تلویزیون

مووی باکس برای تلویزیون هایسنس

یکی از پیشتازان صنعت تولید تلویزیون‌های هوشمند، شرکت چینی هایسنس است که با برندهای مطرح در حال رقابت است. کیفیت بالای تصاویر نمایشی، ظاهر مدرن و شیک، کیفیت عالی ساخت و همچنین طول عمر بالا از نکات برجسته تلویزیون‌های هوشمند این شرکت است.

تلویزیون‌های هوشمند هایسنس دارای سیستم عامل ویدا هستند که بر پایه اندروید توسعه پیدا کرده و قابلیت‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهند که کار کردن با این تلویزیون‌ها را برای کاربران آسان و لذت‌بخش کرده است. چناچه تلویزیون هوشمند شما هایسنس است و تمایل دارید برنامه مووی باکس برای تلویزیون را داشته باشید، باید از اندروید باکس استفاده نمایید. نه تنها هایسنس بلکه تلویزیون سامسونگ، الجی و سایر تلویزیون های غیراندرویدی با این مشکل روبرو هستند. بیسشتر برنامه ها نسخه اندرویدی دارند و روی این تلویزیون ها قابل نصب نیستند. پس لازم است یک اندروید باکس به آنها وصل کنید. تا سیستم عامل اندروید را به نوعی روی تلویزیون خود داشته باشید و به راحتی بتوانید برنامه های اندرویدی را از طریق یک استور اندرویدی مانند «نت استور» نصب و بروزرسانی کنید.

پیشنهاد اندروید باکس: 

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

بررسی محصول

مووی باکس برای تلویزیون پاناسونیک

سابقه درخشان برند ژاپنی پاناسونیک با ارائه ویژگی‌های پیشرفته و ممتاز محبوبیت و تجربه لذت‌بخشی را برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند این شرکت فراهم کرده است. کنتراست و وضوح رنگی تصویر از ویژگی‌های برجسته تلویزیون‌های تولیدی این شرکت است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در جدیدترین محصولات این برند، تکنولوژی Dolby Audio با ایجاد صدایی بسیار باکیفیت (به اصطلاح سینمایی) است که برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال گزینه بسیار خوبی است.

تلویزیون‌های هوشمند پاناسونیک بیشتر دارای سیستم عامل فایرفاکس (Firefox) هستند البته، برخی از تلویزیون‌های این شرکت از سیستم عامل اندرویدی بهره می‌برند. برای نصب برنامه مووی باکس برای تلویزیون‌های پاناسونیک با سیستم عامل firefox گزینه مناسب استفاده از اندروید باکس‌ها است. اما اگر تلویزیون پاناسونیکی با سیستم عامل اندروید دارید، حتما از نت استور برای نصب برنامه مووی باکس و سایر برنامه های تلویزیون استفاده کنید.

دانلود مووی باکس برای تلویزیون

برای دانلود و نصب برنامه مووی باکس برای تلویزیون از طریق سایت‌ها یا فروشگاه‌های مختلف می‌توانید اقدام کنید و نسخه مخصوص تلویزیون را دانلود و نصب کنید. اما بهترین راه استفاده از نت استور است. همچنین می‌توانید فایل مووی باکس برای تلویزیون را از طریق کامپیوتر یا لپ‌تاپ دانلود و آن را در فلشی کپی کنید و از طریق فلش، برنامه را به تلویزیون انتقال دهید. علاوه بر استفاده از فلش، برای انتقال فایل مورد نظر به تلویزیون با کامپیوتر یا گوشی می‌توانید از برنامه Send File to TV استفاده کنید. پیشنهاد میکنم مقاله نصب برنامه روی تلویزیون را مطالعه کنید.

مووی باکس برای اندروید باکس

اندروید باکس‌ها با قیمتی بسیار پایین‌تر از یک اسمارت تی‌وی، امکانات یک تلویزیون هوشمند را برای تلویزیون‌های قدیمی فراهم می‌کنند. این دستگاه‌ها با سیستم عامل اندوریدی گزینه مناسب و کم‌هزینه‌ای برای اتصال به تلویزیون‌های هوشمند و قدیمی شما هستند تا بتوانید برنامه‌های مختلف از جمله مووی باکس برای تلویزیون را داشته باشید.

در صورتی که تلویزیون شما هوشمند است اما، سیستم عامل آن اندرویدی نیست یا هنوز از تلویزیون‌های معمولی استفاده می‌کنید و تمایل دارید یکی از برنامه‌های مووی جوان، مای موویز و مووی باکس برای تلویزیون را داشته باشید، می‌توانید با خرید یکی از بهترین اندروید باکس‌های بازار این برنامه‌ها را در تلویزیون خود داشته باشید مثل اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس.

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

اندروید باکس نت باکس مدل شاین اس

بررسی محصول

مووی باکس برای نت باکس

نت باکس ارائه‌دهنده بهترین اندروید باکس‌های بازار است که امکانات مختلفی را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای نصب برنامه‌های مختلف از جمله بهترین اپلیکیشن‌های فیلم و سریال مثل مووی باکس برای تلویزیون می‌توانید از اندروید باکس های نت باکس استفاده کنید. برای دانلود مووی باکس برای تلویزیون می‌توانید از طریق اپ اختصاصی نت استور اقدام کنید و نسخه مخصوص تلویزیون را دانلود و روی تلویزیون نصب کنید.

با داشتن یکی از اندروید باکس های نت باکس علاوه بر نصب برنامه‌های مختلفی چون مووی جوان، مای موویز و مووی باکس برای تلویزیون، می‌توانید از سرویس‌های متنوع و کاملا رایگان آن چون فیلم لند، موزیک لند و اپلیکیشن کانال نیز بهره ببرید.

سوالات متداول

آیا مووی باکس برای تلویزیون دارای نسخه مخصوص است؟

بله، این برنامه دارای نسخه‌های مختلفی از جمله اندوریدی، ویندوز و اندروید تی وی است.

امکانات برنامه مووی باکس شامل چه مواردی است؟

از امکانات مختلف این برنامه محبوب می‌توان به امکان جستجوی پیشرفته، انتخاب کیفیت دلخواه برای تماشای فیلم و سریال، رابط کاربری ساده و جذاب و همچنین عدم نمایش تبلیغات اشاره کرد.

نحوه نصب اپ مووی باکس چگونه است؟

پس از دانلود فایل مووی باکس برای سیستم مورد نظر، می‌بایست گزینه نصب برنامه را انتخاب کرده و در ادامه در صورت تمایل مراحل ایجاد حساب کاربری و تهیه اشتراک ویژه را طی نمایید تا از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

1.0

علی

4 مهر 1403

من توی نت استور موی باکس رو سرچ کردم ولی نبود که!

سجاد بهنام

در قسمت جستجوی نت استور، عبارت «مووی باکس» یا «moviebox» رو اگر جستجو کنین می‌تونین پیداش کنین.