مووی لند روی تلویزیون

تا به حال از مووی لند برای تماشای فیلم و سریال‌های دلخواهتان استفاده کرده‌اید؟ برای تماشای محتوای دلخواهتان از گوشی همراه استفاده می‌کنید یا لپ‌تاپ و کامپیوتر؟ تلویزیون چطور؟ احتمالا عنوان مورد نظرتان را برای تماشا روی تلویزیون ابتدا از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر و لپ‌تاپ دانلود می‌کنید و سپس از طریق فلش یا اتصال گوشی و کامپیوتر به تلویزیون تماشا می‌کنید و لذت می‌برید.

ما راه بهتری برای تماشای فیلم و سریال‌ها با مووی لند روی تلویزیون‌تان داریم. پیشنهاد ما داشتن مووی لند روی تلویزیون‌تان است به نحوی که می‌توانید پای تماشای محتوای دلخواهتان به صورت آنلاین بنشینید و بدون نیاز به دانلود کردن و کارهای خسته‌کننده از تماشای آنها لذت ببرید. اما چگونه؟ با ما همراه بمانید تا راه داشتن مووی لند روی تلوزیون‌تان را به شما بگوییم.

مووی لند چیست؟

اگر شما هم از علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی هستید، سایت مووی لند می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. با مووی لند شما می‌توانید جدیدترین سریال‌های شبکه خانگی را در کیفیت‌های مختلف تماشا کنید. البته برای تماشا یا دانلود فیلم و سریال‌های ایرانی ارائه شده در Movieland برای هر کیفیت‌ هزینه‌ای در نظر گرفته شده است که باید پرداخت شود تا به محتوای مورد نظر دسترسی داشته باشید.

مووی لند شامل هزاران محتوای ویدئویی ایرانی و خارجی از ژانرهای مختلف است که همواره محتواهای این سایت در حال بروزرسانی هستند و شما می‌توانید به دنیایی از فیلم و سریال‌ها از سراسر دنیا و جدیدترین آثار منتشر شده با این سایت دسترسی داشته باشید.

برای تماشا یا دانلود فیلم و سریال‌های خارجی ارائه شده در مووی لند در کیفیت‌های مختلف نیازی به پرداخت هزینه و خرید اشتراک نیست و شما می‌توانید عنوان مورد نظرتان را رایگان تماشا یا دانلود کنید.

ویژگی‌های مووی لند

سایت مووی لند که یکی از بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده محتواهای ویدئویی است برای راحتی کاربران قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی ارائه کرده است و همین سبب شده تا کاربران این سایت را به دیگران برای تماشا و دانلود محتواها معرفی کنند که در ادامه به برخی از آنها شاره می‌کنیم.

رابط کاربری ساده و مناسب

یکی از ویژگی‌های خوب سایت مووی لند رابط کاربری ساده و جذاب آن است که در صفحه اصلی آن لیستی از محتواها به کاربر ارائه می‌شود که می‌تواند از بین آنها به دلخواه محتوایی را برای تماشا انتخاب کند. در سمت چپ سایت مووی لند ژانرهای مختلف فیلم و سریال، سال ساخت محتواهای مختلف، سریال‌های خارجی بروز شده، آخرین انیمیشن‌ها، آخرین تریلرها و همچنین آخرین فیلم‌های دوبله فارسی در بخش‌های مجزا نمایش داده شده است که کاربران می‌توانند انتخاب سریع و راحتی داشته باشند.

همچنین در سمت راست سایت شما می‌توانید به موارد دیگری چون سریال‌های ایرانی، تازه‌ترین سریال‌ها و همچنین موضوعات مختلف سایت دسترسی داشته باشید.

محتوای دوبله و زیرنویس فارسی

دوستداران فیلم و سریال خارجی با مووی لند می‌توانند محتوای دلخواه خود را با زیرنویس فارسی یا دوبله به تماشا بنشینند و از آن لذت ببرند. همچنین تمامی توضیحات و جزئیات محتوا به زبان فارسی در این سایت ارائه شده است.

خلاصه‌ داستان محتواها

برای هر محتوای ارائه شده در سایت مووی لند، خلاصه‌ای از داستان آن به همراه سایر مشخصات آن همچون سال ساخت، ژانر، هنرمندان و سایر عوامل و امتیاز IMDB ارائه شده است تا کاربران بتوانند براساس اطلاعات نمایش داده شده انتخاب بهتری داشته باشند.

امکان انتخاب کیفیت دلخواه

امکان دانلود محتواهای ویدئویی ارائه شده در مووی لند در کیفیت‌های مختلف یکی از ویژگی‌های عالی این سایت به‌شمار می‌رود.

مووی لند روی تلویزیون

امروزه تلویزیون‌های هوشمند کار را برای کاربران بسیار راحت کرده است به گونه‌ای که امکان اتصال این تلویزیون‌ها به اینترنت و داشتن سیستم عامل سبب شده از تلویزیون همانند یک گوشی همراه با صفحه نمایشگر بزرگ استفاده شود.

‌اگر تلویزیون‌ هوشمند دارید، می‌توانید برنامه‌ها و اپلیکشین‌های مختلفی چون اپ فیلم و سریال را روی تلویزیون‌تان نصب کنید. همچنین می‌توانید با اتصال به اینترنت علاوه بر وب‌گردی به سایت‌های مختلف ارائه‌دهنده محتواهای ویدئویی مثل فیلما، زرفیلم، مووی لند و … دسترسی داشته باشید. برای داشتن یکی از بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده فیلم و سریال مثل مووی لند روی تلویزیون‌تان می‌توانید آدرس سایت مورد نظر را در مرورگر نصب شده روی تلویزیون‌ سرچ کنید و به آن سایت دسترسی داشته باشید.

در صورتی که تلویزیون شما قدیمی است و قصد دارید به اپلیکیشن‌ها و سایت‌های ارائه‌دهنده فیلم و سریال دسترسی داشته باشید و عنوان دلخواهتان را روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون تماشا کنید، بهترین گزینه استفاده از اندروید باکس‌ است.

مووی لند برای اندروید باکس

اندروید باکس‌ها با سیستم عامل اندرویدی قابلیت تبدیل تلویزیون‌های معمولی به هوشمند را فراهم کرده‌اند. این گجت‌های اندرویدی برای دانلود و نصب برنامه‌های مختلف روی تلویزیون، گشت‌وگذار در اینترنت و انواع شبکه‌های اجتماعی و … گزینه مناسب با کمترین هزینه ممکن هستند.

اگر تلویزیون شما هوشمند نیست و قصد دارید برنامه‌های مختلفی که امکان دانلود و نصب آنها روی تلویزیون‌های هوشمند میسر است روی تلویزیون قدیمی خود داشته باشید، می‌توانید یکی از بهترین اندروید باکس‌های بازار همچون نت باکس را تهیه نمایید.

برای داشتن مووی لند از طریق اندروید باکس روی تلویزیون‌تان می‌توانید آدرس سایت Movieland را در مرورگر نصب شده روی اندروید باکس متصل شده به تلویزیون‌تان سرچ نمایید و به همین سادگی به امکانات Movieland روی تلویزیون‌تان دسترسی داشته باشید که در این صورت دیگر نیازی به دانلود کردن و کارهای خسته‌کننده دیگر فقط برای تماشا یک فیلم یا سریال نخواهید داشت.

مووی لند برای نت باکس

نت باکس با ارائه بهترین اندروید باکس‌های بازار با قابلیت‌ها و امکانات متنوع توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را کسب نماید. اما چرا نت باکس؟ با خرید اندروید باکس های نت باکس شما می‌توانید از سرویس‌های اختصاصی و رایگان آن چون فیلم لند، موزیک لند و اپ کانال برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم و سریال دلخواهتان استفاده کنید و لذت ببرید و همچنین پای تماشای آموزش‌‌های آنلاین و سایر کانال‌های مورد نظرتان بنشینید.

همچنین از طریق اپ نت استور که یک فروشگاه نرم‌افزاری رایگان و اختصاصی تلویزیون‌های هوشمند و اندروید باکس است که به صورت پیش‌فرض روی اندروید باکس های نت باکس نصب شده است، می‌توانید برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف فیلم و سریال، بازی‌های اندرویدی و … را روی تلویزیون‌تان دانلود و نصب کنید.

علاوه بر دانلود و نصب اپلیکیشن‌های فیلم و سریال می‌توانید از سایت‌های ارائه‌دهنده محتواهای ویدئویی چون مووی لند روی تلویزیون‌تان لذت ببرید. برای این کار کافی است آدرس سایت مووی لند https://movielandz.com را در مرورگر نصب شده روی اندروید باکس نت باکس سرچ کنید و پس از ورود به سایت به دنبال عنوان دلخواهتان برای تماشا باشید.

سوالات متداول

آیا امکان دانلود محتواها در مووی لند وجود دارد؟

بله، کاربران مووی لند علاوه ‌بر تماشای آنلاین محتواها می‌توانند محتوای مورد نظر خود را در کیفیت دلخواه دانلود کنند البته، برای دانلود فیلم و سریال‌های ایرانی باید هزینه در نظر گرفته شده برای کیفیت‌های متفاوت آن پرداخت شود.

آیا مووی لند روی تلویزیون‌های معمولی قابل استفاده است؟

بله، با استفاده از اندروید باکس‌ها کاربران تلویزیون‌های معمولی و غیرهوشمند می‌توانند به سایت مووی لند دسترسی داشته باشند.

چگونه می‌توان از سایت Movieland روی تلویزیون بهره برد؟

برای بهره‌مندی از امکانات مووی لند روی تلویزیون هوشمند و اندروید باکس می‌توانید با استفاده از هر نوع مرورگری آدرس سایت را سرچ کنید و به دنبال محتوای دلخواه خود در سایت مووی لند باشید.

آیا مووی لند نسخه مخصوص اندروید تی وی را ارائه کرده است؟

خیر، برای استفاده از امکانات مووی لند روی تلویزیون می‌توانید به سایت آن به آدرس https://movielandz.com مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه