گپ فیلم روی تلویزیون

یکی از سرویس‌های ارائه دهنده فیلم و سریال که توانسته توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند، گپ فیلم است. این سرویس تمرکز خود را بر ارائه جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های سراسر دنیا قرار داده است و در همان ابتدا، با هدف دسترسی کاربران ایرانی به محتوای ویدئویی روز دنیا، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت راه‌اندازی شده است.

شما تا به حال از گپ فیلم برای تماشای فیلم و سریال‌های دلخواهتان استفاده کرده‌اید؟ آیا از گپ فیلم روی تلویزیون خود استفاده کرده‌اید؟ برای داشتن گپ فیلم روی تلویزیون و استفاده از امکانات آن با ما همراه بمانید.

گپ فیلم چیست؟

گپ فیلم یکی از سرویس‌های جامع پخش و دانلود فیلم و سریال خارجی با دوبله فارسی اختصاصی و زیرنویس فارسی است که می‌تواند بهترین تجربه را از تماشای فیلم و سریال دلخواهتان در هر زمان و هر مکانی به شما ارائه کند. با گپ فیلم امکان تماشای نامحدود جدیدترین فیلم و سریال‌های روز دنیا، زودتر از هر جای دیگری برای شما فراهم است.

شما می‌توانید محتوای دلخواهتان را در Gapfilm علاوه بر تماشای آنلاین، دانلود نمایید. در واقع کاربران همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند بدون خرید اشتراک از گپ فیلم محتواهای خود را دانلود نمایند که در این صورت هزینه حجم مصرفی آنها تمام ‌بها محاسبه می‌شود. اگر شما یکی از اشتراک‌های ماهانه آن را خریداری کنید برای استفاده از امکانات گپ فیلم حجم مصرفی نیم‌بها محاسبه خواهد شد.

ضمنا شما می‌توانید کیفیت پخش را براساس سرعت اینترنت خود تنظیم کنید تا از قطع و وصل شدن سرویس جلوگیری نمایید. سرویس گپ فیلم به ارائه جدیدترین اخبار فیلم و سینما، نقد و بررسی فیلم و سریال‌های مختلف، بیوگرافی هنرمندان در بخش وبلاگ خود پرداخته است که علاقه‌مندان به این بخش می‌توانند مقاله دلخواه خود را مطالعه کنند.

ویژگی‌های گپ فیلم

گپ فیلم تنها سرویس ارائه‌دهنده محتواهای ویدئویی نیست اما، آنچه سبب محبوبیت و موفقیت این سرویس شده، ویژگی‌های مختلفی است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در ادامه به برخی از ویژگی‌های Gapfilm اشاره می‌کنیم.

رابط کاربری جذاب و کاربرپسند

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد گپ فیلم که کار را برای کاربران بسیار راحت کرده، رابط کاربری بسیار ساده و جذاب آن است. در صفحه اصلی این سایت لیستی از محتواها در بخش‌های مختلف به کاربران ارائه می‌شود که شما می‌توانید به راحتی از بین آنها به دلخواه عنوانی را برای تماشا برگزینید.

محتوای دوبله و زیرنویس فارسی

سرویس گپ فیلم جزء معدود پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال است که با همکاری بهترین‌های‌ دوبلاژ ایران و بهره‌گیری از برترین استودیوهای دوبله، توانسته است جدیدترین آثار روز دنیا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دوبله کند و در دسترس مخاطبان خود قرار دهد. شما می‌توانید جدیدترین آثار سینمایی و سریال‌ را با زیرنویس فارسی یا دوبله در گپ فیلم به تماشا بنشینید و از آن لذت ببرید.

دسترسی و دسته‌بندی گسترده

با گپ فیلم شما به کامل‌ترین و جامع‌ترین آرشیو فیلم و سریال خارجی دسترسی خواهید داشت. در گپ فیلم محتواهای ویدئویی به‌طور منظم در ژانرهای مختلفی تفکیک و دسته‌بندی شده که دسترسی سریع و آسان به عنوان دلخواه را برای شما فراهم کرده است.

خلاصه‌ داستان محتواها

با انتخاب هر محتوای ارائه شده در گپ فیلم، شما می‌توانید به خلاصه‌ای از داستان آن به همراه توضیحات کاملی درباره عنوان انتخابی و همچنین هنرمندان نقش‌آفرین و کارگردان آن دسترسی داشته باشید. همچنین برای هر عنوان می‌توانید دیدگاه سایر کاربران را مشاهده کنید که در انتخاب عنوان مناسب برای شما تأثیرگذار خواهد بود.

گپ فیلم برای گوشی همراه

گپ فیلم یکی از بهترین سایت‌های ارائه دهنده محتواهای ویدئویی به کاربران است که نسخه‌های مختلفی برای استفاده راحت‌تر و بهتر از امکانات خود به کاربران ارائه کرده است. کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند اپلیکیشن اندرویدی آن را برای نصب روی تلفن همراه خود از گوگل پلی، مایکت و کافه بازار دانلود کنند یا با کلیک روی لینک دانلود مستقیم از سایت گپ فیلم به آدرس https://www.gapfilm.ir آن را دریافت کنند. همچنین برای کاربران محصولات اپل نسخه  PWAارائه شده است که متناسب با سیستم عامل iOS است.

گپ فیلم روی تلویزیون

امروزه استریم‌های داخلی و خارجی در بین کاربران بسیار محبوب شده‌اند و افراد مشتاقند حداقل یکی از آنها را روی تلویزیون خود داشته باشند. امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های مختلف فیلم و سریال برای تلویزیون‌های هوشمند که دارای سیستم عامل هستند میسر است. کاربران این نوع تلویزیون‌ها می‌توانند از استورهای مختلف اپ‌های موجود برای تلویزیون را دانلود کنند. پیشنهاد می‌کنم برنامه‌های اندروید تی وی را از بهترین استور که مخصوص تلویزیون طراحی شده است دانلود و نصب کنید یعنی نت استور.

با داشتن نت استور می‌توانید نسخه اندروید تی وی گپ فیلم را به راحتی دانلود و روی تلویزیون خود نصب کنید و از تماشای عناوین دلخواهتان با صفحه نمایشگر بزرگ لذت ببرید.

در صورتی که نت استور را روی تلویزیون اندرویدی خود ندارید، می‌توانید از این لینک آن را دانلود و روی تلویزیون خود نصب کنید و برای نصب تمام برنامه‌های مناسب تلویزیون از این به بعد از نت استور استفاده کنید. همچنین می‌توانید از طریق مرورگر نصب شده روی تلویزیون‌تان پس از اتصال به اینترنت به سایت گپ فیلم به آدرس https://www.gapfilm.ir نیز دسترسی داشته باشید.

در صورتی که تلویزیون‌تان هوشمند نیست و قصد دارید گپ فیلم روی تلویزیون را داشته باشید، می‌توانید یکی از بهترین اندروید باکس‌های بازار را تهیه کنید و با اتصال آن به تلویزیون‌تان از امکانات یک تلویزیون هوشمند بهره‌مند شوید. با اندروید باکس می‌توانید اپ نت استور را نصب کنید و با این اپ اختصاصی تلویزیون، اپ اندروید تی وی گپ فیلم را دنلود و نصب کنید و به امکانات آن از طریق اندروید باکس در تلویزیون قدیمی‌تان دسترسی داشته باشید.

گپ فیلم برای اندروید باکس

اندروید باکس یک وسیله جمع و جور به همراه یک ریموت کنترل با سیستم عامل اندرویدی است که با اتصال به آن به تلویزیون خود می‌توانید از همه‌ امکانات یک تلویزیون هوشمند بهره‌مند شوید.

با خرید یکی از بهترین اندروید باکس‌های بازار مثل نت باکس می‌توانید گپ فیلم را روی تلویزیون قدیمی یا تلویزیون هوشمند بدون سیستم عامل اندرویدی خود داشته باشید. برای دانلود اپ مخصوص تلویزیون گپ فیلم می‌توانید از کافه بازار، مایکت یا گوگل پلی استفاده کنید. اما بهترین راه دانلود اپ‌های مخصوص تلویزیون، داشتن نت استور روی تلویزیون هوشمند یا اندروید باکس‌تان است. پیشنهاد می‌کنم مقاله نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس را مطالعه کنید.

گپ فیلم برای نت باکس

اندروید باکس های نت باکس در مدل‌های مختلف با کیفیت عالی و قابلیت‌ها و خدمات متنوع از جمله بهترین اندروید باکس‌های بازار هستند که برای خرید آنها می‌توانید به طرق مختلفی چون استفاده از اعتبار اسنپ پی، دیجی پی، سرویس‌های ارائه‌دهنده وام از جمله لندو به صورت اقساطی اقدام نمایید.

با اندروید باکس های نت باکس می‌توانید علاوه بر اپ اختصاصی فیلم و سریال آن یعنی فیلم لند به محتواهای ویدیویی غیرسینمایی اعم از آشپزی، ورزشی، نشنال جئوگرافی، تکنولوژی، تاریخی و … نیز دسترسی داشته باشید. با داشتن یکی از اندروید باکس های نت باکس و راه‌اندازی آن شما می‌توانید به کامل‌ترین استور اندرویدی یعنی نت استور که به صورت پیش‌فرض روی آنها نصب است دسترسی داشته باشید و اپ اندروید تی وی گپ فیلم را به راحتی دانلود و نصب کنید.

سوالات متداول

آیا گپ فیلم تنها روی تلویزیون‌های هوشمند قابل استفاده است؟

خیر، کاربران تلویزیون‌های معمولی و غیرهوشمند می‌توانند با استفاده از اندروید باکس‌ها به گپ فیلم و امکانات آن دسترسی داشته باشند.

بهترین اپلیکیشن برای دانلود برنامه‌های اندرویدی مخصوص تلویزیون مثل گپ فیلم کدام است؟

نت استور

آیا امکان دانلود محتواها در گپ فیلم وجود دارد؟

بله، کاربران گپ فیلم علاوه ‌بر تماشای آنلاین محتواها می‌توانند محتوای مورد نظر خود را در کیفیت دلخواه دانلود نمایند.

گپ فیلم دارای چه نسخه‌هایی است؟

در حال حاضر گپ فیلم در نسخه‌های وب، اپلیکیشن اندرویدی، اپ اندروید TV و نسخه PWA برای کاربران محصولات اپل (سیستم عامل IOS) ارائه شده است.

ثبت دیدگاه